"Культура здоров’я"
Серед
головних завдань, які покликана вирішувати сучасна школа - створення освітнього
середовища, сприятливого для збереження та подальшого зміцнення здоров'я
школярів, формування у них свідомого ставлення до свого життя і здоров'я,
оволодіння життєвими навичками безпечної
і здорової поведінки. Здорове молоде покоління - це запорука стабільного
розвитку держави, один із чинників позитивного міжнародного іміджу.
Педагогічним
колективом ЗОШ №5 впроваджуються інновації, які якісно змінюють шкільне освітнє
середовище, зокрема в навчальному закладі з 2002 року працює проект «Культура
здоров'я».
У 2006
році ЗОШ № 5 взяла участь у Всеукраїнському конкурсі Школи сприяння здоров’ю
і стала його переможцем.
У 2010 році наша школа увійшла до Національної мережі
Шкіл сприяння здоров’ю.
Мета проекту: виховання компетентного школяра в дусі відповідального
ставлення до власного здоров’я і здоров’я оточуючих як до найвищої
індивідуальної і суспільної цінності; формування і розвиток фізично, духовно і
соціально здорової особистості із
стійкими переконаннями здорового способу життя, підготовка її до суспільно
значущого самоствердження та самореалізації як громадянина України.
Завдання:
·
Залучати
учнів до активних занять фізкультурою і спортом;
·
Забезпечувати
психоемоційне розвантаження учнів;
·
Залучати
учнівське самоврядування до здійснення фізкультурно- оздоровчої роботи;
·
Виховувати
усвідомлену мотивацію на необхідність фізичної активності та відповідального
ставлення до здоров’я;
·
Залучати
батьків до роботи з пропаганди культури здоров’я. Зміст проекту:
- Головні
цінності нашого життя.
- Складові
здорового способу життя.
- Їжа і здоров’я.
- Рух і твоє
тіло.
- Мислення і
здоров’я.
- Правила
поведінки в школі, громадських
місцях. - Правила
особистої гігієни.
Учасники проекту:
- Адміністрація
школи.
- Голови МО
класних керівників.
- Класні
керівники.
- Педагогічний
колектив.
- Учні 1 – 11
класів.
- Батьки учнів. Керівник творчої групи: Пасічник Г.І.
Члени творчої групи:
Коваль
С.В.
Брухан
Г.Ф.
Бількевич
Л.Ю.
Васильєва
В.В.
Волкова
О.Б.
Кравчук
О.Г.
Михайлюк
Н.М.
Пазініч
Л.Б.
Рудавська
О.М.
Яковенко
Л.М.
Здоров’язберігаючі
технології і підходи використовуються в усіх видах діяльності педагогів;
активно впроваджуються внутрішкільні моделі організації навчально-виховного
процесу; затверджено оздоровчий режим (введенні обов`язкові фізкультпаузи під
час проведення уроків, рухові перерви, спортивні години, ігри на свіжому
повітрі тощо). Зарядка на уроці дозволяє знімати стан утомленості на уроці,
ослабити психологічну напруженість, викликану інтенсивністю занять і просто
дати дитині можливість порухатися. Учні відвідують шкільні спортивні секції і
гуртки, беруть участь у спортивно-оздоровчих заходах школи, в організації
екскурсій, походів і прогулянок.
Оптимізація рухового режиму учнів - один із чинників, що
дозволяє наблизити шкільне середовище до природного середовища дитини.
«Турбота про здоров'я – це найважливіша праця вихователя.
Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їх духовне життя, світогляд,
розумовий розвиток, міцність знань і віра в свої сили».
В. Сухомлинський
|