null

Білоцерківська загальноосвітня школа I-III ступенів №5

Вівторок, 17.10.2017, 08:58
| RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 227
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Початкова школа




Якісний склад учителів початкової школи

Всього 14 вчителів:

спеціаліст – 3 учителі;
І категорія – 2 учителі;
вища категорія – 7 учителів;
вчитель-методист – 2 учителі;
звання старшого вчителя – 2 учителі.
 
        У початковій школі створено клас «Козачат» . Хлопчики вивчають історію козацтва, займаються у спортивній секції, вчаться грати на духових інструментах.
 
                                                                                                                   
         
          Усі вчителі впроваджують музико-терапевтичну педагогіку «ПіснеЗнайка», яка допомагає у навчальній діяльності та у збереженні здоров ' я  дітей,  робить навчання більш цікавим.
                                                                    
                                                                                                                                  
                                       
       Члени методоб´єднання брали участь у Всеукраїнському семінарі з «ПіснеЗнайки». Створені посібники:  «Здоров´язберігаючі технології «ПіснеЗнайки» в ГПД,   «Вправи, які сприяють оздоровленню і стимулюють навчання» , «Індивідуалізація навчальної діяльності на основі МТП «ПіснеЗнайка» ,«Дати дітям радість праці» .

Впроваджено програму «Школа здоров’я». Школа ввійшла до національної мережі шкіл сприяння здоров’ю.

Учителі початкових класів також використовують  на уроках елементи  програми «Кроки», що сприяє всебічному розвитку, стимулює самостійну пошукову роботу.
 

 
 

Проблеми, над якими працює методичне об'єднання учителів початкових класів

 

Учителі перших класів:

 

-         створення позитивного настрою учнів школи першого ступеня на уроках і в позаурочний час;

-         реалізація особистісно-орієнтованого підходу у навчально-виховному процесі школи;

-         формування культури здоров’я молодших школярів шляхом впровадження здоров’язберігаючих технологій;

-         індивідуально-диференційований підхід до формування навчальних умінь і навичок молодшого школяра.

 

Учителі других і третіх класів:

 

-         формування позитивно-емоційного ставлення до навчання у початковій школі;

-         розвиток пізнавальної активності молодших школярів як складової у реалізації їх творчого потенціалу;

-         формування загальномовленнєвих умінь та навичок учнів засобами особистісно-орієнтованого спілкування;

-         раціональні форми організації навчального співробітництва в початковій школі;

 

Учителів четвертих класів:

 

-         активізація формування позитивної мотивації та позитивного ставлення до навчальної діяльності;

-         моделювання навчальних занять у початкових класах із використанням інтерактивних технологій навчання;

-         інноваційні підходи до організації навчальної діяльності молодших школярів;

-         формування мовленнєвої культури молодшого школяра засобами художнього слова.

 

Форма входу
Корисні посилання
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Педагогічна преса
Архів
Школа №5 © 2017